Thursday, January 12, 2017

AURTO KE SAATH HUSN-E-SULOOQ KE AHKAAM,,


Awrton k Sath Husn E Sulook k Ahkam

ﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ﻭﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ !
ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣُﺴﻦِ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﭼﺎﺭ ﺣﯿﺜﯿﺘﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﮨﮯ، ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺑﮩﻦ ﮨﮯ، ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ
ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﮨﮯ۔
ﺍﺳﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﻥ ﭼﺎﺭﻭﮞ ﺣﯿﺜﯿﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﻭ
ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺗﻠﻘﯿﻦ ﻭ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ﺑﯿﭩﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﻦ ﮐﯽ
ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮐﺎ ﻣﺨﺘﺼﺮ ﺫﮐﺮ ﺗﻮ
ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ۔
ﺑﮧ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﻮ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ،
ﻭﮦ ﺣﺴﺐ ﺫﯾﻞ ﺁﯾﺖ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻭﻣﻦ ﺍﯾﺘﮧ ﺍﻥ ﺧﻠﻖ ﻟﮑﻢ ﻣﻦ ﺍﻧﻔﺴﮑﻢ
ﺍﺯﻭﺟﺎ ﻟﺘﺴﮑﻨﻮﺍ ﺍﻟﯿﮭﺎ ﻭﺟﻌﻞ ﺑﯿﻨﮑﻢ ﻣﻮﺩۃ ﻭﺭﺣﻤۃ۔
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ
ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻟﺌﮯ ﺗﻢ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮﮌﮮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺌﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﻥ
ﺳﮯ ﺳﮑﻮﻥ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻭ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﻮﺩﺕ
ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﻓﺮﻣﺎﺩﯼ۔ ‏( ﺍﻟﺮﻭﻡ 12: ‏)
ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﺮﯾﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺗﻮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻭﺟﮧ
ﺗﺴﮑﯿﻦ ﺑﺘﻼﯾﺎ، ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﻭ ﻋﻈﻤﺖ ﻭﺍﺿﺢ
ﮨﮯ۔ ﺩﻭﺳﺮﮮ، ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺻﻨﻔﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﮐﯽ ﻧﻮﻋﯿﺖ ﮐﻮ
ﻭﺍﺿﺢ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺍﻭﺭ ﺗﻨﺎﺅ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ
ﺍﻟﻔﺖ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺷﻔﻘﺖ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﮐﺎ ﺭﺷﺘﮧ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮨﻨﺎ
ﭼﺎﮨﺌﮯ۔
ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯽ
ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ : ﻭﻋﺎﺷﺮﻭﮬﻦ ﺑﺎﻟﻤﻌﺮﻭﻑ ﻓﺎﻥ
ﮐﺮﮬﺘﻤﻮﮬﻦ ﻓﻌﺴﯽ ﺍﻥ ﺗﮑﺮﮬﻮﺍ ﺷﯿﺌﺎ ﻭﯾﺠﻌﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﯿﮧ ﺧﯿﺮﺍ
ﮐﺜﯿﺮﺍ۔ﺗﺮﺟﻤﮧ :ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭼﮭﺎ ﺑﺮﺗﺎﺅ ﮐﺮﻭ، ﺍﮔﺮ ﻭﮦ
ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻧﺎﭘﺴﻨﺪ ﮨﻮﮞ ‏( ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻧﺒﺎﮦ ﮐﺮﻭ ‏) ﺟﺲ ﮐﻮ ﺗﻢ
ﻧﺎﭘﺴﻨﺪ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ، ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺿﺮﻭﺭ ﺧﯿﺮ ﮐﺜﯿﺮ
ﭘﯿﺪﺍ ﻓﺮﻣﺎﺩﮮ۔ ‏(ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ : 19 ‏)
ﻣﺮﺩ ﻭ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﻘﻮﻕ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﯽ ﭘﯿﺸﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﯽ
ﮔﺌﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﺎﻭﯾﺎﻧﮧ ﺣﻘﻮﻕ ﺩﺋﯿﮯ ﮔﺌﮯ، ﺍﯾﮏ
ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﺣﻘﻮﻕ ﮐﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ
ﺗﺬﮐﺮﮦ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻭﻟﮭﻦ ﻣﺜﻞ ﺍﻟﺬﯼ ﻋﻠﯿﮭﻦ ﺑﺎﻟﻤﻌﺮﻭﻑ۔ ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺍﻥ
ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﭘﺮ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻭﮨﯽ ﺣﻘﻮﻕ
ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻋﺎﺋﺪ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
‏(ﺍﻟﺒﻘﺮۃ : 228 ‏)
ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻣﺖ ﮐﻮ
ﺣﻘﻮﻕ ﻧﺴﻮﺍﻥ ﮐﺎ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﺩﺭﺱ ﻋﻨﺎﯾﺖ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻥ
ﮐﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍُﺟﺎﮔﺮ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﺳﮯ
ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﺣﺴﻦ ﺍﺧﻼﻕ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﯾﺎﺍﻭﺭ ﺑﮍﯼ
ﺗﺎﮐﯿﺪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮨﮯ،ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍﻥ ﻣﻦ ﺍﮐﻤﻞ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ
ﺍﯾﻤﺎﻧﺎ ﺍﺣﺴﻨﮭﻢ ﺧﻠﻘﺎ ﻭﺍﻟﻄﺎﻓﮭﻢ ﺑﺎﮬﻠﮧ۔
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﮐﺎﻣﻞ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻮﻣﻦ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺧﻼﻕ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ
ﺑﮩﺘﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﭽﻮﮞ ﭘﺮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﮩﺮﺑﺎﻥ ﮨﻮ۔
‏(ﺟﺎﻣﻊ ﺍﻟﺘﺮﻣﺬﯼ، ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ، ﺑﺎﺏ ﻓﯽ ﺍﺳﺘﮑﻤﺎﻝ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ
ﻭﺍﻟﺰﯾﺎﺩۃ ﻭﺍﻟﻨﻘﺼﺎﻥ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 2612: ‏)
ﺍﻭﺭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺧﯿﺮﮐﻢ ﺧﯿﺮﮐﻢ ﻻﮬﻠﮧ ﻭﺍﻧﺎ ﺧﯿﺮﮐﻢ ﻻﮬﻠﯽ۔
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻭﮦ ﮨﮯ، ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ
ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ
ﻟﺌﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﻮﮞ۔ ‏( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ،ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻨﮑﺎﺡ، ﺑﺎﺏ
ﺣﺴﻦ ﻣﻌﺎﺷﺮۃ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 1977: ‏)
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﯾﻮﮞ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺧﯿﺎﺭﮐﻢ
ﺧﯿﺎﺭﮐﻢ ﻟﻨﺴﺎﺋﮭﻢ۔ﺗﺮﺟﻤﮧ :ﺕﻡ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻭﮦ ﮨﮯ
ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ۔ ‏( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ،
ﺍﻟﻨﮑﺎﺡ، ﺑﺎﺏ ﺣﺴﻦ ﻣﻌﺎﺷﺮۃ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 1978: ‏)
ﺣﺠۃ ﺍﻟﻮﺩﺍﻉ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﻧﮯ ﺟﻮ ﺍﮨﻢ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻣﺖ ﮐﻮ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ، ﺍﻥ ﻣﯿﮟ
ﺍﯾﮏ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ : ﺍﺳﺘﻮﺻﻮﺍ ﺑﺎﻟﻨﺴﺎﺀ ﺧﯿﺮﺍ ﻓﺎﻧﮭﻦ ﻋﻨﺪﮐﻢ
ﻋﻮﺍﻥ۔ ﺗﺮﺟﻤﮧ :ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭼﮭﺎ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﺮﻧﺎ، ﻭﮦ
ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺍﺳﯿﺮ ‏(ﻗﯿﺪﯼ ‏) ﮨﯿﮟ۔ ‏(ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ، ﺍﻟﻨﮑﺎﺡ،
ﺑﺎﺏ ﺣﻖ ﺍﻟﻤﺮﺍٔۃ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺰﻭﺝ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 1851: ‏)
ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﺎﻭﻧﺪﻭﮞ ﮐﯽ
ﺷﮑﺎﯾﺘﯿﮟ ﮐﯿﮟ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺑﺖ
ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :ﻓﻼ ﺗﺠﺪﻭﻥ ﺍﻭﻟﺌﮏ ﺧﯿﺎﺭﮐﻢ۔ ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ
ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺎﺅ ﮔﮯ۔ ‏( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ، ﮐﺘﺎﺏ
ﺍﻟﻨﮑﺎﺡ، ﺑﺎﺏ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 1985: ‏)
ﻣﺮﺩ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﻮ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺩﯼ
ﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﺳﺎﺗﮫ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ
ﺧﯿﺮ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﺣﺪﯾﺚ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﻧﯿﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻣﺘﺎﻉ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ
ﮔﯿﺎ ﮨﮯ : ﺧﯿﺮ ﻣﺘﺎﻉ ﺍﻟﺪﻧﯿﺎ ﺍﻟﻤﺮﺍٔۃ ﺍﻟﺼﺎﻟﺤۃ۔ ‏( ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ،
ﺍﻟﻨﮑﺎﺡ، ﺑﺎﺏ ﺧﯿﺮ ﻣﺘﺎﻉ ﺍﻟﺪﻧﯿﺎ ﺍﻟﻤﺮﺍٔۃ ﺍﻟﺼﺎﻟﺤۃ، ﺣﺪﯾﺚ
ﻧﻤﺒﺮ 1469: ‏)
ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﺑﮩﺖ
ﺍﻭﻧﭽﺎ ﮨﮯ۔
ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﮎ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻘﺎﻡ ﺩﯾﺎ
ﮔﯿﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﺴﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﺷﺮﮦ ﻣﯿﮟ
ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ،ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻭﻭﺻﯿﻨﺎ ﺍﻻﻧﺴﺎﻥ
ﺑﻮﺍﻟﺪﯾﮧ ﺣﻤﻠﺘﮧ ﺍﻣﮧ ﻭﮬﻨﺎ ﻋﻠﯽ ﻭﮬﻦ ﻭﻓﺼﻠﮧ ﻓﯽ ﻋﺎﻣﯿﻦ ﺍﻥ
ﺍﺷﮑﺮﻟﯽ ﻭﻟﻮﻟﺪﯾﮏ۔
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ
ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯽ ﺑﮍﯼ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﻧﮯ
ﮐﻤﺰﻭﺭﯼ ﭘﺮ ﮐﻤﺰﻭﺭﯼ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺣﻤﻞ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ
ﭘﻮﺭﯼ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﭼﮭﮍﺍﻧﺎ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ
ﻭﮦ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﺷﮑﺮ ﺍﺩﺍﮐﺮﮮ۔ ‏( ﻟﻘﻤﺎﻥ 14: ‏)
ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺟﮕﮧ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻭﻭﺻﯿﻨﺎ ﺍﻻﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺍﻟﺪﯾﮧ ﺍﺣﺴﻨﺎ
ﺣﻤﻠﺘﮧ ﺍﻣﮧ ﮐﺮﮬﺎ ﻭﻭﺿﻌﺘﮧ ﮐﺮﮬﺎ۔
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ
ﮐﯽ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﯽ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﻣﺸﻘﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ
ﺣﻤﻞ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺸﻘﺖ ﻭ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺱ ﮐﻮ
ﺟﻨﺎ۔ ‏( ﺍﻻﺣﻘﺎﻕ 15: ‏)
ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺁﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﮔﺮﭼﮧ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ
ﺳﻠﻮﮎ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺎﮞ
ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﺟﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ
ﺗﮑﻠﯿﻒ ﮐﺎ ﺑﻄﻮﺭ ﺧﺎﺹ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺫﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ
ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺎﮞ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺑﺎﭖ ﺳﮯ ﮐﺌﯽ ﮔﻨﺎ ﺯﯾﺎﺩﮦ
ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ
ﺷﺨﺺ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ
ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﭼﮭﺎ : ﻣﻦ ﺍﺣﻖ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺑﺤﺴﻦ
ﺻﺤﺎﺑﺘﯽ؟ ﻗﺎﻝ : ﺍﻣﮏ، ﻗﺎﻝ : ﺛﻢ ﻣﻦ؟ ﻗﺎﻝ : ﺛﻢ ﺍﻣﮏ، ﻗﺎﻝ :
ﺛﻢ ﻣﻦ؟ ﻗﺎﻝ : ﺛﻢ ﺍﻣﮏ، ﻗﺎﻝ : ﺛﻢ ﻣﻦ؟ ﻗﺎﻝ : ﺛﻢ ﺍﺑﻮﮎ۔
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﻣﯿﺮﮮ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺣﻖ ﺩﺍﺭ
ﮐﻮﻥ ﮨﮯ؟ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻣﺎﮞ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ :
ﭘﮭﺮ ﮐﻮﻥ؟ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻣﺎﮞ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﮭﺮ
ﭘﻮﭼﮭﺎ : ﭘﮭﺮ ﮐﻮﻥ؟ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻣﺎﮞ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ
ﮐﮩﺎ، ﭘﮭﺮ ﮐﻮﻥ؟ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﭘﮭﺮ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻭﺍﻟﺪ۔
‏(ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ، ﺍﻻﺩﺏ، ﺑﺎﺏ ﻣﻦ ﺍﺣﻖ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺑﺤﺴﻦ
ﺍﻟﺼﺤﺒۃ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ 5971: ، ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺒﺮ ﻭﺍﻟﺼﻠۃ
ﻭﺍﻻﺩﺏ، ﺑﺎﺏ ﺑﺮﺍﻟﻮﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﯾﮭﻤﺎ ﺍﺣﻖ ﺑﮧ، ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ :
2548 ‏)
ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﻣﺎﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ
ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭼﻮﺗﮭﯽ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ
ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﯿﻦ ﺗﮑﻠﯿﻔﯿﮟ
ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺻﺮﻑ ﻣﺎﮞ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ، ﺑﭽﮯ ﮐﮯ
ﺑﺎﭖ ﮐﺎ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺣﺼﮧ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﯾﮏ ﺣﻤﻞ ﮐﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ، ﺟﻮ ﻧﻮﻣﮩﯿﻨﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﺮﺗﯽ
ﮨﮯ۔
ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻭﺿﻊ ِﺣﻤﻞ ‏(ﺯﭼﮕﯽ ‏) ﮐﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ، ﺟﻮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﻣﻮﺕ ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﮐﯽ ﮐﺸﻤﮑﺶ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺟﺎﮞ ﮔﺴﻞ ﻣﺮﺣﻠﮧ
ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺭﺿﺎﻋﺖ ‏(ﺩﻭﺩﮪ ﭘﻼﻧﮯ ‏) ﮐﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ، ﺟﻮ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ
ﺗﮏ ﻣﺤﯿﻂ ﮨﮯ۔
ﺑﭽﮯ ﮐﯽ ﺷﯿﺮﺧﻮﺍﺭﮔﯽ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺎﮞ
ﺭﺍﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺟﺎﮒ ﮐﺮ ﺑﮭﯽ ﺑﭽﮯ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻭ ﻧﮕﮩﺪﺍﺷﺖ ﮐﺎ
ﻣﺸﮑﻞ ﻓﺮﯾﻀﮧ ﺳﺮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﭽﮧ ﺑﻮﻝ
ﮐﺮ ﻧﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺑﺘﻼﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﻧﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ
ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮨﯽ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺻﺮﻑ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﻣﻤﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ
ﮐﯽ ﺑﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﺷﻔﻘﺖ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻭﺍﺣﺪ ﺳﮩﺎﺭﺍ ﮨﻮﺗﺎ
ﮨﮯ۔ ﻋﻮﺭﺕ ﯾﮧ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﺑﮭﯽ ﮨﻨﺴﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﺮﺗﯽ
ﮨﮯ۔
ﯾﮧ ﺗﯿﻦ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺻﺮﻑ ﻋﻮﺭﺕ ﮨﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ
ﺍﭘﻨﺎ ﻋﻈﯿﻢ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﮐﺎ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺣﺼﮧ
ﻧﮩﯿﮟ۔
ﺍﻧﮩﯽ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻧﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ
ﻣﻘﺎﺑﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺎﮐﯿﺪ
ﮐﯽ ﮨﮯ۔

No comments:

Post a Comment

MADARSA HUZOOR SIBRAIN RAZA WHATS APP GROUP SAWAL O JAWAB

                                                         ⬅ سوال=01➖                فرض کی پہلی دو رکعتوں میں اور نفل و وتر کی کسی بھی سو...